søndag den 10. august 2008

Forskellige muligheder

Det er jo ikke ligefrem en hemmelighed, at jeg opholder mig meget i Florida. Der er mange interessante investeringsmuligheder i Florida, og der er mulighed ligegyldigt hvilken risiko profil du har.

Jeg var til et åbent hus arrangement forleden i et meget attraktivt golf resort. Huset jeg var inde og se var et rigtig lækkert nyrenoveret hus på 215 km med 5 soveværelser og 3 badeværelser. Huset var blevet købt som beset i maj måned af en investor. Sælgeren var en bank, som havde optaget huset som en del af boligkrisen. Det var et tømt hus. Køberen har så brugt i størrelsesordenen $50.000 på istandsættelse, møbler, og alle de andre ting som har været krævet for at gøre det nøgleklart. Huset har inklusiv istandsættelsen kostet ca. $275.000 og er nu til salg 3 måneder efter overtagelsen for $380.000. Selv med nedslag i prisen under forhandlinger og diverse omkostninger ved salget står investorer til en pæn gevinst.

Jeg siger ikke alle kan/skal gøre det, men det kan være en interessant mulighed. Vi kan i fællesskab vurdere de emner som vi kan finde, og vi kan også hjælpe med til projektstyringen.

For andre investorer kan vi også finde nøgleklare ejendomme, som allerede fra dag 1 kan udlejes og skabe omsætning. Ofte kan vi ved køb af gensalgsboliger overtage fremtidige bookings som næsten er det samme som nedsættelse af købsprisen.

Vi leverer ikke standardløsninger, hvor det er vores klienter som skal passe ned i en bås, men derimod leverer vi løsninger som er skræddersyet til vores klienters ønsker og behov. Vi lytter og kommer med forslag til fremgangsmåde. Vi tror, at det er gennem dialog med os, at vores kunder finder de rigtige muligheder, og vi er ikke bange for at sige vores mening.

Jeg blev spurgt forleden, hvornår vi stopper med at supportere vores klienter, og jeg kunne ikke svare på spørgsmålet, fordi vi ikke har et givent tidspunkt, hvor vi holder op med at hjælpe. Vi opbygger en relation til vores klienter, som gør at de ikke er glemt når vi har fået vores kommission. Vi er der også bagefter.

Ingen kommentarer: